söndag 13 maj 2018

Uppdatering

Nu har det gått en tid sedan jag skrev igen. Har hänt en hel del den senaste tiden och har därför blivit ett uppehåll. Jag och min sambo har blivit husägare. Så nu tar jag farväl av min älskade lilla trädgård på ca 60 kvm. Istället får jag en ny trädgård som i princip är orörd på 1000 kvm. Det som finns är lite träd som inte blivit omhändertagna på flera år och lite bärbuskar. Så i JAS får jag frisera om dem så de kan få nytt liv igen. Vi har en gigantiskt tall med långa barr, eventuellt en contortatall. Får se hur vi gör med den. Har flertalet idéer på hur trädgården ska utformas, men måste ge det tid så jag kan välja de optimala lägena att anlägga rabatter, köksträdgård och så småningom ett växthus. Återkommer med bilder lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar